Vanliga frågorna
På denna sida hittar du några av de vanligaste frågor vi får. Om du inte hittar svaret på just din fråga tveka inte utan kontakta oss på telefon, mail, formulär eller via våra sociala medier.
Hur beställer jag?
För att beställa catering av oss kan du ringa, maila eller kontakta oss via de formulär vi har på siten. Vi finns även på både Facebook och Instagram.
När du kontaktar oss så tar vi emot din bokningsförågan och ser om vi har möjlighet att bekräfta din bokning. Din beställning är alltså inte bekräftad automatiskt när du kontaktar oss per mail eller sociala medier utan vi återkommer till dig med en bekräftelse om vi har möjlighet de datum du önskar. Har vi ej möjlighet just då återkommer vi med förslag på alternativa datum.
När senast måste jag beställa?
Normalt behöver vi din beställning senast 2 dagar innan önskat leveransdatum.
Har ni vegetariska/veganska alternativ?
Ja, vi kan alltid erbjuda goda vegetariska eller veganska alternativ till menyn. Ta kontakt med oss så ordnar vi det.
Jag hittar inte det jag vill beställa?
Vi listar inte allt vi kan erbjuda på vår hemsida så om du inte hittar just det du söker kan du alltid kontakta oss så kan vi se om vi kan hjälpa dig.
Kan ni anpassa menyn vid allergier?
Meddela oss alltid vid beställning om ni har några allergier eller speciella önskemål.
Kan jag avbeställa?
Om du har fått förhinder kontakta oss omgående så kan vi se hur vi kan lösa det på bästa sätt.